Erfarenheter?

B

**BORTTAGEN**

Jag skulle gärna höra lite från era erfarenheer av sommarhästar inom just kostnader och så vidare. Skriv gärna med i vilken stad ni bor i - alltså om ni bor centralt eller inte och gärna vad för häst ni hyrde. Tacksam för svar!
 
jag hade min häst på foder över sommaren innan jag köpte honom, så det va ju i stort sett samma kostnaer som när jag själv ägde honom sommaren efter.

Att hyra häst, speciellt över sommaren, är dyrt. Det är ju då de flesta hästägre själva vill använda sin häst...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Vi är en familj med dotter som vill tävla inom hoppning som slås utav kostnaderna för att ha häst i Stockholmsområdet. Vi två...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 531
Senast: SiZo
·
  • Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 803
Senast: Habina
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
829
Senast: Unafraid
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 494
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp