Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har safe on flex on som mina trasiga knän godkännt.Söker efter ett par ergonomiska stigbyglar då jag har problem med knä/höft. Har testat Free jump som var supersköna men ej säkerhets-stigbyglar(?). Vill ha både ergonomiska OCH säkerhet. Vilka ska jag köpa?
Kunde du få till rätt inställning på egen hand? Jag hade gärna haft ett par Ryde men vill inte vara beroende av att en person ska hjälpa mig att få rätt inställningar utan jag vill kunna fixa det själv (med instruktioner såklart).Jag skaffade först Sprenger Bow Balance när jag fick ont i knäna av att mina höfter hade problem. Knäna blev mycket bättre av dessa men höfterna fortsatte krångla. Till slut blev det ett par Ryde förra året på Eurohorse och när jag fick dem rätt inställda har de gjort massiv skillnad för mina höfter.
Den nya modellen Align (den första heter Adjust) ska vara ännu säkrare, men har inte riktigt samma inställningar.
Kunde du få till rätt inställning på egen hand? Jag hade gärna haft ett par Ryde men vill inte vara beroende av att en person ska hjälpa mig att få rätt inställningar utan jag vill kunna fixa det själv (med instruktioner såklart).