Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag var i kontakt med servicen idag och de sa att jag skulle fabriksåterställa den (Alt + F10) och så får den arbeta. Men hur långt tid brukar det ta, har snart väntat i två timmar blir nog att jag får lämna in den nästa vecka ändå
uppdatering
Råkade glömma bort den här tråden men här kommer en liten uppdatering, jag var som sagt i kontakt med servicen och de trodde windows hade krashat och jag skulle fabriksåterställa den och det försökte jag men det funkade inte och mest troligen var det på grund av att det var en repa på skivan och då skulle jag beställa nu återställningsskivor så jag faxade om det till InfoCare men efter en väntan på två veckor ringer jag dem och då hade de inte fått mitt fax (var nära att gå i tusen bitar då) så då försökte jag faxa igen men när jag ringde dem och frågade om de hade fått mitt fax så var svaret nej och då sa de att jag kunde mejla dem så det har jag gjort i dag och ska snart ringa och kolla om de har fått mejlet. Hoppas det!!!
hoppas ni hänger med är ganska stressad just nu så hinner inte skriva så nog
IT & mobiler
Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
IT & mobiler
Jag inser att jag förmodligen är "tvungen" att köpa en surfplatta, men jag behöver få några svar på mina frågor.:) (jag försökte fråga i...
Trädgård & Växter Finns det någon expert eller kunnig på växter och blommor här?
Jag ska göra om i trädgården tänkte jag och vill ha en ny rabatt med...