Ert bästa köp??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fladde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 33
  • Visningar Visningar 2 061
F

Fladde

Vad är det bästa ni köpt i hästutrustning värden??

Själv är det nog min skrädarsydda hoppsadel av märket Jensen :love:

Sv: Ert bästa köp??

Min passier hoppsadel. Helt underbar att rida i.

Mitt grö/blå rytiga svett täcke från Börjes, så J*vla bra...

Senast ändrad:

Säger som MercedesBenz, min bomlösa Barefoot. Finns inget som går upp mot den! :love:

Ingen aning, orkar inte tänka efter. Men alla saker som passar hästen och håller bra kvalité tycker jag har vart bra.

skulle väl kanske vara min M&N flatback sadel, som jag tyvär fick sälja igen eftersom den inte passade min nya häst :(

Kunde inte välja en av dom så jag tar båda ;) :love:
Back On Track-ryggvärmaren och sadeln, Prestige Silver Star VSD :love:

Min Olympic Jessica dressyrsadel, köpte den beg. och felfri för 5600:-, i superfint skick (läs NYskick!), nypriset ligger på 10-12 000:- Passar hästen perfekt, man får en bra och korrekt sits i den utan att bli låst, samt att den är skön och snygg också :d

Jadu.. det måste vara mitt rambo stable rug, har aldrig stött på ett täcke som har en sådan otroligt bra passform!
Tänk att det har passat 100% bra på både min smäckra D-ponny på 144cm och min stora maffiga sak på 164cm. som visseligen är kort och kompakt byggt, men maffig! :love:

Liknande trådar

Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 006
Senast: Tora
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
510
Senast: warg
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
406
Senast: Freazer
·
Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
699
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hårtråd
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur