Ert bästa köp??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fladde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 33
  • Visningar Visningar 2 064
F

Fladde

Vad är det bästa ni köpt i hästutrustning värden??

Själv är det nog min skrädarsydda hoppsadel av märket Jensen :love:

Sv: Ert bästa köp??

Min passier hoppsadel. Helt underbar att rida i.

Mitt grö/blå rytiga svett täcke från Börjes, så J*vla bra...

Senast ändrad:

Säger som MercedesBenz, min bomlösa Barefoot. Finns inget som går upp mot den! :love:

Ingen aning, orkar inte tänka efter. Men alla saker som passar hästen och håller bra kvalité tycker jag har vart bra.

skulle väl kanske vara min M&N flatback sadel, som jag tyvär fick sälja igen eftersom den inte passade min nya häst :(

Kunde inte välja en av dom så jag tar båda ;) :love:
Back On Track-ryggvärmaren och sadeln, Prestige Silver Star VSD :love:

Min Olympic Jessica dressyrsadel, köpte den beg. och felfri för 5600:-, i superfint skick (läs NYskick!), nypriset ligger på 10-12 000:- Passar hästen perfekt, man får en bra och korrekt sits i den utan att bli låst, samt att den är skön och snygg också :d

Jadu.. det måste vara mitt rambo stable rug, har aldrig stött på ett täcke som har en sådan otroligt bra passform!
Tänk att det har passat 100% bra på både min smäckra D-ponny på 144cm och min stora maffiga sak på 164cm. som visseligen är kort och kompakt byggt, men maffig! :love:

Liknande trådar

Utrustning Vilken är i ert tyckte den bästa - och största - fysiska ridsport/hästbutiken i Sverige? Vill gärna besöka en plats där det doftar... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 473
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 058
Senast: Tora
·
Utrustning Vad är bäst av islands- eller dressyrsadel? Hittade en gammal sådan här tråd men med ganska få svar och hade gärna velat ha nya åsikter...
Svar
7
· Visningar
512
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
566
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka