eskadron bakbenskydd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare AK47Kalashnikov
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 974
A

AK47Kalashnikov

Den här modellen har jag aldrig sett förut!
Någon som äger ett par och kan säga om dom är bra..?

index.php

Sv: eskadron bakbenskydd

Har inga själv men har jobbat där de användes. Tja, de har bra passform och samma kvalité som eskadrons andra skydd. Finns även i eventing utförande med knapp på kardborren-skyddar bra!

En tjej i mitt stall har ett par sådana och jag tycker dom ser klumpiga ut när dom sitter på. Skyddar väl bra men inte så snygga precis.

Jag har aldrig upplevt att de är klumpiga. Dock är eskadron små i storlekarna så jag kan ju inte använda mina längre. :p

Jag tycker dom e jättebra! Sitter som en smäck! I alla fall på mina hästar! Sen så skyddar dom bra! Perfekta att ha vid hoppning om man behöver lite högre skydd!

Jag hade såna till min gamling. Tyckte de var kanon. Provade
massor av olika låga skydd men det var inga som satt bra. Köpte dessa och dom satt som smäck :), Upplevde inte alls att de skulle vara klumpiga.

Då har jag bara ett problem då - hur man hittar dessa skydd i stlk ponny! :)

Varför inte testa full framskydd och sätta bak!? Kan funka=) Det e ju inte såå stor skillnad!

Ja dom finns bara i full...

Senast ändrad:

Tja, när min häst har dem på sig så får han en bakbensteknik som heter duga iaf :p

Snörvel! Då får jag avvakta och se om de kan tänkas dyka upp i stlk ponny senare! :angel:

Liknande trådar

Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
144
Senast: NilHe
·
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 414
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 415
Senast: Silje
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
769
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka