Eskadron Cross Country Flexisoft

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 833
N

Notorius

Är de bra?
Min häst är himla rädd om benen och river aldrig, han bara vägrar om han inte vill hoppa :angel:
Tänkte köpa ett par vanliga Flexi först, men kanske bättre om de är täckta på framsidan också?
En bekant till mig sa att hästarna kan börja slarva om man ''täcker för'' framsidan av benet, stämmer det?

Sv: Eskadron Cross Country Flexisoft

puuuuuuuuuuuuuuuutt.
Nån vet väl? :p

jo, en del hästar börjar slarva om de lär sig att det inte känns alls om man river, men en häst som är rädd om benen brukar aldrig slarva för det, och om den börjar slarva är det ju bara att sätta på den ett par öppna skydd igen.

Okej, tack för tipset :)
Då fåre bli såna.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 826
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 863
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 826
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Jag har fått för mig att jag behöver strykkappor till pålle. Jag har vanliga luddskydd nu som jag använder vid uteritter och ibland på...
Svar
15
· Visningar
877
Senast: Houdinie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka