Eskadron Dralon stalltäcket??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lord Owen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 132
  • Visningar Visningar 6 868
Sv: Eskadron Dralon stalltäcket??

De enda transportskydd som fanns i hela :devil: anexet kändes det som! (förutom börjes då :crazy:)
Bruna var dom, och storlek cob. Såndär härlig teddy i :love:.
Har i o för sig inte brunt täcke att ha till, men jag behöver verkligen nya transportskydd. Och dom var ju :love::love::love:.

Så nej, ingen kombinatin. Det behövdes ingen kombination. Dom var undrrbara i sig själva :D

Åh, dom ja! Dom var jag nära på att köpa. Men sen upptäckte jag att man häst inte har så smala ben... :( Så purken jag blev...

Det fanns ju ett matchande transporttäcke på hyllan ovanför schabraken. Var sådär chokladbrunt och beigt tror jag. Hursomhelst var transporttäcket i 155.

Senast ändrad:

Vad bra jag är på att stava :D! Min häst har typ 125-135 i täcken så.. nja kanske :).
Men dom var underbara!

Min häst har också 135, annars hade jag köpt det lila som fanns där ;) Men 3 av 4 var 155 och det sista grå var 145...

Transporttäckena? Hur såg det ut? Är det samma som vi visat bilder på tidigare i tråden?

Det grå fleecetäcket (fanns en lila variant):

newsblattgrau480_462.jpg

Det grå/röda
anthrazitsilberdunkelrotsmalcols2.jpg

Och sen ett chockladbrunt (inte det med oranget) som var jättefint som matchade transportskydden.

Lord Owen skrev:
Ja, jag sitter och väntar på att du ska ha varit på Horze och kollat mina vantar (dessutom kan du ju kolla vad som finns av "våra" täcken, schabrak, lindor, grimmor osv? *titta snällt*). :bump:

Jag har en sådan grimma (pekar på den blå) med brunt fårskinn. Den är urfin! :love:

Ahhh jag vill ha en sådan. Men här i norr finns de ingenstans. Vet någon vart man kan köpa en sådan i blåton på nätet? Finns de med och utan ludd?

~Ingrid

Jag skulle gärna ta emot täcken i storlekarna: 115, 125, 135, 145 och 155. Jag tror att alla de storlekarna skulle passa mina tre hästar. :-) Vill ha täcken av alla möjliga slag!

mvh Linnea

Sorbe skrev:
Jag har ingen häst just nu, men har täcken som räcker till säkert 5 hästar året om! :rofl:
Jag skulle gärna ta emot täcken i storlekarna: 115, 125, 135, 145 och 155. Jag tror att alla de storlekarna skulle passa mina tre hästar. :-) Vill ha täcken av alla möjliga slag!

Linnea

Diabolical_Kitten skrev:
Det grå fleecetäcket (fanns en lila variant):

newsblattgrau480_462.jpg

Det grå/röda
anthrazitsilberdunkelrotsmalcols2.jpg

Och sen ett chockladbrunt (inte det med oranget) som var jättefint som matchade transportskydden.
Du har ingen aning om vad alla dom där grejorna kostar? :-)
Det rutiga stalltäcket ser fint ut & transportbenskydden också. Jag letar efter nya transportbenskydd och har hört att Eskadron är bra, vad går dom på?

Linnea

Kolla på www.horze.se
Alla färgerna finns inte på hemsidan men de finns i affären.
Priserna finns ju på hemsidan iaf. :p

annars finns de ju på calevo
jag vill ha alla sakerna älskar eskadron

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 434
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 502
Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 683
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 430
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka