Eskadron Dralon stalltäcket??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lord Owen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 132
  • Visningar Visningar 6 868
Sv: Eskadron Dralon stalltäcket??

Lord Owen skrev:
Jag börjar gilla den här tråden! Alla som vill kan ju lägga in bilder på snygga schabrak de hittat på nätet? :)

:angel:

jwshabrak.jpg

Det där var ju givet. ;)

JW är snygga men jag har aldrig riktigt gillat velour/sammet.

Men manen vid manken växer ju inte så mkt. Det är likadant med oss människor, vi har inte jättemkt längst ner i nacken, inte heller vid öronen.

Skara, som BARA säljer JW saker här i Sverige... fortfarande... förutom knasiga ridsportshoppen som inte är registrerade...

Sorbe skrev:
Såg inte du deras schabrak i vanligt bomull på Globen då?

Mja, det tror jag inte? Hade Skara med sig sådana o bomull? Såg bara dem i velour när jag var in dit. Fast jag glodde så mkt på deras Schumacher träns så jag kan ha missat vad som helst. :angel:

Senast ändrad av en moderator:

Diabolical_Kitten skrev:
Men manen vid manken växer ju inte så mkt. Det är likadant med oss människor, vi har inte jättemkt längst ner i nacken, inte heller vid öronen.

Nu snackar vi inte bara manen vid manken utan två decimeter från manken. DÄR blir det sedan frän 15 cm till 30. :p

Jaha... :D Okej... Ja, det kan ju se lite mongo ut... ;)
Min häst fick en stor del av sin man avsliten när jag precis hade köpt honom. Alltså när han bråkade med andra hästar gick dom rakt på manen! Då i säkert ett år hade han också ett stort jack från 70 cm lång man till ca 40 cm framme vid huvudet... Såg asdumt ut. Och några gånger har det hänt att medryttare har glömt flätan i manen och så har hagkompisen stått och dragit i den. Och så försvinner en halvmeter eller mer av manen på vissa ställen.. Tur att hans man är så tjock och växer så snabbt så man inte ser det om man inte letar :D

Diabolical_Kitten skrev:
Men dom hade väl bara velour? Jag var ju där, men jag hittade inga i bomull...

Nepp. Jag var där på fredagsmorgonen och söndagsmorgonen till klockan 16.00, det hängde ett i bomull där hela tiden, med vanligt rutmönster. Ett marinblått med vit passpoal och rött kantband. De hade även några inplastade i hyllan, fast där var det kanske inte meningen att man ska kolla... :angel:

Jag såg bara de som hängde på väggen (var där fredag em och kväll) men jag såg inget i bomull... Hm.. Fast det var väl lika bra. Lika bra att inte bli frestad. :D
(trodde att jag skulle dö när jag såg Eskadrontäcke, transportskydd, alla schabrak jag vill ha och massor med Eskadron grimmor. Det enda som hejdade mig var att jag har elektroniskt bankkort och därför bara kan betala kontant men jag hade bara med mig 1000:- för att undvika att köpa upp halva Globen :D )

Typ det första jag såg, förutom deras nya beiga och bruna förståss! ;)

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 434
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 498
Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 683
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 430
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31