Eskadron regnridtäcke, BRA??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 3 219
H

Havregryn

Har någon erfarenhet av detta??

Var fint och är på väg att inskaffa ett, kvaliteen på övriga eskadron är ju super, men detta?? Hur är den?

eskadron%20regntäcke%20kopia.jpg

Tack!

/M

Sv: Eskadron regnridtäcke, BRA??

Det är super! har alltid med mig det på tävling.. de elelr ett kingsland! funkar toppen, och smidigt ärdet också!

:D

Jag har ett Horseware Rambo Mack in Sack (ser exakt likadant ut) och det är skitbra, kostade bara 450 kr. :)

Eskadrons vet jag inget om men om det är dyrt så kan ju HW vara ett trevligare alternativ.

de är inte jätte tunt då? kände på hööks och blä.. kändes verkligen att d eksulle gå sönder av minsta lilla..

/M

dne gick på just över 1000kr, inså så hemskr farligt.. men var finns Horseware Rambo Mack in Sack att köpa.. ??

/M

bra tråd behöver också ett sådant :D

JAG har equilines, det är likadant... Mack in a sack kan du även köpa på www.equinet.nu . HAr inte känt på Eskadrons regntäcke...
Kingslands genomskinliga täcke är ju bra när du står på marken men ska du rida är dessa som du tiitat på bättre...

hittar inte den hos www.equinet.nu ...

har tittat lite på Kingslands är så himla coolt, men tyvärr skulle den inte fylla någon funktion hos mig och hästen.

skaffar mig hellre ett ridtäcke så har kan plötsligt 2 i ett =P

/M

Jag hittade ett till sånt där ridtäcke, ett HorseGuard Rain Rider som kostar ca 599:- Täcket säljs genom "Riktiga Ridsportbutikerna" som finns runt om i landet. Har de det inte hemma i din RR-butik borde de kunna ta hem täcket åt dig. Om du går in på
http://www.riktig-ridsportbutik.com så finns det med under Aprils månadsblad.

Hmm.. dom såg ju som liladana ut..

men nå väl.. ska se om jag hittar dne in real life, annar beställer jag den i eksadron.. behöver ändå andra saker som är på sidan.. får hoppas på att de är kvalotee =P

/M

Liknande trådar

Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
535
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 849
Senast: Murray
·
Katthälsa Hej! Min 16 årige hane har hypertyreos (bra T4 värde nu m h a medicin Apelka vet) samt så har han jättemycket artros, särskilt i...
Svar
10
· Visningar
840
Senast: Joppsa
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 242
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka