Eskadron senskydd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Therese
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 104
T

Therese

Ska köpa eskadrons senskydd. Undrar var dom är billigast (internetbutik eller någon affär typ ekohallen)? Har tänkt mig flexi- soft, vanliga fram och höga bak.
Hur mycket bättre är gel-tec dvs de som är som flexi soft fast med gel istället för flexi soft med endast neopren?

Sv: Eskadron senskydd

Geltec är lite mjukare inuti om du förstår vad jag menar...
Det är ju alltid kul med lite extra saker som inte alla andra har, men vill du att det ska vara billigt så blir det ju utan...
Billigaste stället jag sett är eko.

börjes lär tillhöra dom billigaste.
har aldrig provat geltec, men tkr flexi är suveräna!

lånar din tråd lite och frågar vilken färg man ska ha på dem då?? (brun häst, brunt läder, grå kavaj, svart hjälm)

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 510
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 566
Senast: Lavinia
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
1 063
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka