Eskadron-skydd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Graendal
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 032
G

Graendal

Tänkte beställa två par vanliga, vita Eskadron-strykkappor. Upptäckte att det finns två sorter, pikosoft och neopren. Vad är skillnaden? :confused: Vilka är bäst? Och visst går de skydden att tvätta i maskin?

Sv: Eskadron-skydd

Jag tror att det är så att pikosoft inte tar upp vatten. Jag har sånna skydd och dom är super, bara att slänga in i maskin, mina är nog 6-7 år nu och fortfarande jättefina!

Har provat rätt många eskadron strykkappor, och summa sumarum är alla ohållbara. Har flera stycken ickemärkes strykkappor också från hööks o de har hållt mkt bättre. Limmade trasiga eskadron skydd senast igår.. så jag rekomnderar inte eskadron.

angående tvätt så har jag nog testat o tvättat alla o det funkar väl men är ngt lite trasigt blir det ju värre men så är det ju med allt.

Öh, de Eskadronskydd jag haft höll i fem år eller nåt sånt, eller mer. Har aldrig hört att de är ohållbara förut!

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 543
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 566
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 470
Senast: Otherside
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka