Eskadron täcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare svea08_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 115
S

svea08_

nån som har refarenhet av Eskadron Thermal Rug?
såg himla fint ut tycker jag! men vet inte.. kanske lite onödigt med så tjockt (360 g).. e så himla varmt i vårt stall på nätterna.. :crazy:
men iaf.. är täcket att rekomendera?
24360_L.jpg

Sv: Eskadron täcke

Tja, det var ju fint iaf.
När jag ska köpa nått tittar jag bara på om det är fint eller inte, skitsmart :p

Har inte provat själv men det såg fint ut och jag gillar verkligen Eskardons grejor. Mycket fiiiint!

Jag älskar också Eskadron, men vad är tjusningen med att det hänger till knäna? I övrigt var det fint. Och är det varmt i stallet känns ju inte 360 gram som nödvändigt nej. ;) Mitt tjockaste vinterutetäcke till ganska frusen ponny är 370 gram. :p

En i mitt stall har ett sånt, jag tycker inte att de e ngt märkvärdigt.

Som ett helt vanl.igt thermo täcke, inga egna finesser. Starkt yttertyg har de iaf :) Super snyggt.

Men jag hade hellre köpt ett rambo stable rug, de e lika snygga men har bättre passform. (är mer figursydda än eskadrons)
Sen så finns ju HW i fler tjocklekar..

svea08_ skrev:
nån som har refarenhet av Eskadron Thermal Rug?
såg himla fint ut tycker jag! men vet inte.. kanske lite onödigt med så tjockt (360 g).. e så himla varmt i vårt stall på nätterna.. :crazy:
men iaf.. är täcket att rekomendera?
24360_L.jpg
:love: Vet inte hur det är, har aldrig provat, men skulle gärna kunna tänka mig ett :d

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 818
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
1 167
Senast: MiniLi
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 091
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
831
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka