Eskadrons nya skydd!

Sv: Eskadrons nya skydd!

Vad tuffa dom var! :d
Bakskydden skulle jag nog också skippa med tanke på alla dåliga diskussioner om hampa skydden.
Dom var billiga där också!:)

Snygga :d Men jag vill inte ha sånna bakskydd på min häst så då blir det inte framskydden heller. Vill matcha ;)

Såg de när jag var inne i ridsportsbutiken här, och jag blev besviken på hur dåligt sydda de var. :(

ohh vad snygga :) inväntar mina läderskydd från dem först, men antar att till sommaren köper jag väl dessa med..

Okej, men jag ska ändå ner dit på tisdag så jag kan känna på dom då! För det var väl Sv. R*dsport?

Diana

på vilket sätt är dom dåligt sydda? Jag var i kba för 3 dagar sedan och då hade dom inte fått in dom här skydden:confused:

Jag var i affären för 3 veckor sedan och då fanns de där, både fram och bak och både i svart och brunt.

Sömmarna var inte helt raka och de såg "snabbsydda" ut.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 088
Senast: Ajda
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 890
Senast: ildiko
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 368
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
3 015
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Minska antalet fästingar på katt
  • Smitare - hur gör ni?