Estnisk häst

aglaonema

Trådstartare
Någon som har eller har ägt, har erfarenhet av estnisk häst. Hur dom är i temperament, tävling osv.
 
Jag hade en för längesedan. Han var helt fantastisk i både temperament och på tävling. Hoppade allt. Han fick tyvärr en obotlig allergi efter att ha ätit massa ogräs så jag fick tyvärr ta bort honom till slut.

Här är vi på Övedskloster fälttävlan och rider 1stj fälttävlan 2004 (nuvarande 2 stj) Inte världens bästa hoppbild dock :D

fiorino.jpg
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ägt henne i tre år. vi rider ut ca 4 ggr i veckan. Jag rider alltid ut själv, då jag inte har någon att rida ut med, samt att...
2
Svar
32
· Visningar
2 145
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Här kommer en lång text... Jag är inne på att köpa häst men det blir troligen i sådant fall till vintern 2024/2025. Men, jag har vissa...
2
Svar
28
· Visningar
876
Senast: Oknytt
·
Ekonomi & Juridik Hej! Ska köpa en tre åring och kommer vetrinärbesikta samt röntga den innan köp. Priset är 100 " och är en hoppstammad valack, riden i...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 495
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 402
Senast: bobbbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp