Bukefalos 28 år!

Ett eller två ?

_Peplis_

Trådstartare
sprund på kavajen (tävlar mest hopp) ?
Ska man ha grå eller marin/mörkblå ?
ser det heltokigt ut med svart IRH hjälm till ?
 
ja har två sprud på min kavaj, d tycker ja e snyggast. liksom "delar sej" på ett annat sätt än ett sprud.

min kavaj e grå med liksom svart krage. har grå hjälm men skulle kunna använda svart också. men marin/mörk blå vet ja inte om det ser så bra ut med svart hjälm till det..
 
Jag har också två sprund i min kavaj..tycker det är lite snyggare :) tycker nog att det skulle vara snyggast med en mörkblå hjälm till men allas smak är ju olika!! :)
 
Re: Ett eller två ?[RE:_Peplis_]

Tycker själv att det är snyggast me tvåsprundig kavaj som är marinblå...Har det själv. Och nej det är inte heltokigt men en svart IHR hjälm, för dom är ju inte kolsvarta...
 
Två sprund - hopp
Ett sprund - dressyr

Svart IRH hjälm = grå kavaj.

Tkr jag :smirk:
 
jag tycker 2 är snyggast!
har du en IRH hjälm e de nog finast med grå kavaj! :)
 
jaa det tycker jag nog också.. gaah antingen måste jag köpa en annan hjälm som passar till marinblåkavaj. eller nytt schabrak o flughuva o sånt i grått så det matchar en grå kavaj..nu blev det svårt :confused:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Allvetande o allsmäktige Buke, jag behöver hjälp att tänka! Min autistiska hjärna gillar inte luddiga begrepp och otydliga klädkoder...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 998
Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 406
Senast: Badger
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 307
Senast: JennyLz
·
Hästvård Hej! Har varit med dottern och provridit en 10-årig fd galoppör som fick en gaffelbandsskada då han var 6 år och som var klar med rehab...
Svar
6
· Visningar
1 199
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp