Ett gott råd...

Nafayette

Trådstartare
Ni som vill ha ut era ettårshingstar på bete.
Leta rätt på en plats NU och inte om någon månad..

Vi är helt nedringda av olika människor som vill ha plats.
Har redan fått tacka nej till bortåt 20 stycken.

Skulle tro att många redan nu har fullbokat. (vi hade det redan i november förra året)
När jag då berättar för hästägarna att det börjar bli sent för dom så blir dom alldeles tysta i luren..

Men så är det.
Så ett gott råd till er som har unghingstar..Leta rätt på betesplats..nu.

AM

Sv: Ett gott råd...

Ett mycket bra råd! Jag var ute i god tid både till 1 och 2 års betet åt min hingst och hade turen att få plats vid båda tillfällena.

Men det är mycket svårt och och det gäller att vara ute i god tid.

Sv: Ett gott råd...

Jag bokade för ca 1 månad sen och då var de nästan fullt. Så i god id behöver man verkligen vara och för en exnorrlänning känns de konstigt att boka bete i januari, när vi inte släpper hästarna på bete förän i mitten av juni... =P

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 061
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 974
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare... 2
Svar
33
· Visningar
12 174
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 185

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Hönstråden II
  • Somna in hemma

Hästrelaterat

Tillbaka