Ett nytt escaperum!!!

Sv: Ett nytt escaperum!!!

Den har jag glömt vid det här laget och orkar inte slänga upp igen.. Men tror det var typ 93051 eller nåt sånt...

Var tusan är den kantiga nyckeln?? den som e till kistan typ ??

Jag tror jag klarade det eller så är jag för dum för att fatta att jag gjorde fel.
Jag tog yxan man fick med siog och slog ner dörren.

eehh...jag är nog rätt körd, men jag kommer ju inte ut!! Har fått nyckeln i kistan, som tydligen är falsk...va göra? Har provat med allt :crazy:

jag har också fastnat. Har alla siffror 0-9, två nycklar, en kniv och tre papperslappar... Tycker jag har klickat på varenda mm av rummet men jag hittar inte nyckeln till kistan! Radion har jag fått tyst på. :crazy: Jag blir galen!

jag har samma som du och jag tror att koden är 16093.
Hur får jag tyst på radion ??

...och var är den största nyckeln ????

Senast ändrad:

hum. Jag fick koden till 10963 :angel:
Radion tar man tag i och trycker på nån liten knapp i nedre vänstra hörnet... Men vart är den sista nyckeln? O nån yxa som folk snackar om?
que? :confused:

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 293
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
997
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Härom dagen fick jag nedanstående meddelande på min dator. Det går inte att klicka på knapparna och jag kommer inte in i datorn. När...
Svar
11
· Visningar
419
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 041
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur