Eurovision Song Contest 2019 - FINALEN

Det blir en stoooor skål godis ikväll hos oss, och jag tror storfavoriten holland kniper guldet, men det är ändå sjukt öppet!

John kommer tvåa eller typ 8 säger magkänslan.....
 
Jag vet inte vad jag tror! Mer än att Lundvik nog med ett nödrop hankar sig in i topp 5. Men han kan lika gärna hamna typ 10. JAG tycker att han är jättebra men gospel känns inte Eurovision alls.

Sen, vinnaren. Ja, kanske Holland. Men jag undrar om inte Island eller Ryssland kan ta sig förbi. Och isåfall blir jag glad för då vinner jag pengar. :D

Island hade varit roligt. Inte för att jag gillar låten eller ens bandet men för att de vågar sticka ut. Och så förtjänar Island att vinna. De blev bestulna på segern när Yohanna
Jag har inte lyckats hänga med i semifinalerna, men blev jätteförvånad när en låt jag har på min spellista när jag tränar, visade sig vara en ESC-finalist; Estlands! Jag gillar den i lurarna när jag behöver peppas men har inte sett deras/hans (?) liveframträdande - annars borde väl Storm vara en av favoriterna?

Han låter tyvärr inte speciellt bra live. Låten är, I mina ögon, lite för svag för ESC.
 
Eurovision-appen...
När jag sökte på eurovision på google play så fick jag upp flera förslag och det vore ju dumt att ladda hem fel... Så, vilken är det man vill/ska ha?
Kan man rösta i den, typ gratis? Eller bara betal-röster via telefon/sms?

MVH "inte_orkat_sätta_mig_in_i_just_det"
 
Jag gissar på att Sverige kommer topp 5 men jag tror inte på vinst.

Men det känns väldigt öppet faktiskt! Många som potentiellt kan vara i toppen.
 
Eurovision-appen...
När jag sökte på eurovision på google play så fick jag upp flera förslag och det vore ju dumt att ladda hem fel... Så, vilken är det man vill/ska ha?
Kan man rösta i den, typ gratis? Eller bara betal-röster via telefon/sms?

MVH "inte_orkat_sätta_mig_in_i_just_det"
Gjord av digame.... Heter Eurovision song contest
Du rlstar via appen med sms, dvs ej gratis ;)
 
Måste säga att jag verkligen gillar hur det ser ut på scenen! Jäkligt snyggt ljus, jäkligt snyggt upplägg med allt. Det här gillar jag faktiskt!
 

Liknande trådar

Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
17 281
Senast: voltis
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 533
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 985
Senast: malumbub
·
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 854
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp