Eurovison Song Contest 2015 - FINAL!

Jag tyckte arrangemanget var otroligt dåligt tyvärr. Jag tyckte programledarna var väldigt tråkiga. Tur att Conchita var med och kunde liva upp det hela lite. Öppningsnumret och videohälsningarna var dock väldigt trevliga.

Men röstningen sen... KATASTROF! Segare grafik har jag aldrig sett till maken till på livesänd TV. Det nästan hackade ju. Inte konstigt att röstningen tog nästan 30 minuter längre än vad som var tanken. Nä, otroligt skönt att Sverige vann! Svenskar är ju faktiskt bland de bättre på den här typen av sändningar.

Jag hade satsat:
1. Ryssland
2. Italien
3. Sverige


Jag tyckte Rysslands låt var väldigt bra och jag kan känna att det ändå finns en poäng att försöka lägga politiken åt sidan för en kväll. Jag har mycket att säga om Rysslands politik men inom musik och sport borde inte det spela någon roll.
 

Liknande trådar

Tjatter I kväll klockan 21.00 på SVT1 och SVT Play visas första "Inför Eurovision Song Contest 2015"-programmet :)Programledare är Sarah Dawn...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 922
Senast: voltis
·
Äldre Efter önskemål startar jag en egen tråd till semifinal 2, det har vi alltid gjort förr så varför inte i år igen? ;) Torsdagen den...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
8 565
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp