Bukefalos 28 år!

Event Basic stalltäcke???

chilling

Trådstartare
Hur är passformen?? Min häst får skavsår sitt nuvarande stalltäcke och jag tänkte köpa ett nytt men undrar om ngn har erfarnhet av event stalltäcke??
Passformen ser dålig ut på bilden :eek: Har kollat på den här siten http://eriks.hinet.nu/ under produkter och sedan täcken.....vad tycker ni???
 
Hej!!
Om du klickar på bilden så kommer det upp en bild med täcket på en häst, där ser passformen konstig ut tycker jag.
Följer inte ryggen på hästen. Eller är det jag som är petig? :D
 
tycket inte heller att passformen ser så bra ut.

själv rekomenderar jag shires, som har GRYMT bra passform på min ponny iaf.
 
Ok, nu förstår jag vad du menar, det verkar rakt i ryggen.. :crazy:
Kolla en annan tråd här om tips på thermotäcken, där har jag länkat till ett kanonbra som jag har... ;)
 
Ja, nu hittáde jag länken till ditt täcke!
Ser bra ut. Är de "normala" i storleken??
Din häst får inga skav av detta täcke??
orolig för bogskav :crazy:
 
Ja, min pålla har 135 och det här sitter helt perfekt, bra passform och inget skav har hon fått. Har det som innetäcke och under utetäcket ute.
Jättebra pris på det osså... ;)
 

Liknande trådar

Utrustning Samtliga dessa märken har liknande funktioner vad jag kan läsa mig till. Har tidigare använt, och använder fortfarande, Back on Track...
Svar
16
· Visningar
1 450
Senast: CFrisk
·
Utrustning Tror att jag ska ta tag i sadelbyte i vinter och funderar en del kring vad som skulle kunna vara aktuellt att prova. Tänker en del...
Svar
6
· Visningar
927
Senast: Ajda
·
Utrustning Ja, jag ska köpa nya stövlar och vill ha inspiration kring vilka som ser bra ut och verkar sitta bra. Jag ser ibland stövlar på...
Svar
9
· Visningar
1 403
Senast: Mirtai
·
Utrustning Hej! Blev till slut tvungen att skaffa mig ett användarkonto efter att ha läst på forumet i det dolda i en halv evighet 🙄 Det som...
2
Svar
20
· Visningar
1 902
Senast: blayenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp