Visa bild på dina stövlar, när du sitter på häst

machafuko

Trådstartare
Ja, jag ska köpa nya stövlar och vill ha inspiration kring vilka som ser bra ut och verkar sitta bra. Jag ser ibland stövlar på instagram och tänker "de där ser otroliga ut! Undrar vilken modell det är...", så glömmer jag att fråga eller något och sedan har det försvunnit i tanken.

Nu vill jag se bilder på era stövlar, medan ni sitter till häst. Så in med nördig stövelinspiration och skriv gärna vad du tycker om stövlarna! :D

Vill se alla typer av modeller, ingen stövelshaming här inte. :D
 
IMG_3635.jpeg


Det här är mina nyaste, ett par Amazona Sueca Bia.
 
Här är mina gamla stövar (har numera blivit vinterstövlar då de är lite för stora = får plats med varma ridbyxor och strumpor). Mountain Horse Serenade.

IMG_6952.jpeg


Har köpt ett par DeNiro Giotto men har ingen tyvärr bild på dem när jag sitter till häst.
 
IMG_9632.jpeg

Amazona Sueca Bia. Har gått upp i vikt sen jag köpte dom så har bytt snören för att kunna snöra ut dom mera.
Jag är nöjd med dom. Skulle vilja ha ett par till eller ett par shortchaps av samma märke.
 

Liknande trådar

Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 381
Senast: cili
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 038
Senast: BornAgain
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 152
Senast: Ridinglady
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 670
Senast: Therese1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp