Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
ja när börjar man bäst slänga på detta??? det kan ju inte vara för kallt...och helst innan solen blir för stark..ni som är vana vid detta. När börjar ni??
Det beror på lite, men så fort jag ser att knotten kommer fram så åker täcket på. I slutet på april brukar det vara här där jag bor. Men det beror helt och hållet på hur vädret är.
Min reagerar på stickande insekter. Så han har haft eksemtäcke under vanliga täcket i snart tre veckor... Jag hann inte med så han gick utan eksemtäcke fyra dagar när det var fint och varmt på dagen och han har sår i svansen redan, trots regntäcke.
I så fall skulle jag sätta på täcket omgående. Man lurar sig på ljuset lite eftersom det är ganska kallt ännu. Men solen "tar" lite redan.
Min är knottkänslig och har tjock vinterpäls kvar (fäller visserligen jättemycket) men jag avvaktar ett tag till. Jag har inte sett några knott ännu i alla fall.
Vi hade -11 i går morse, så de som ev har kommit fram fryser nog.
Ja jag tror att det äker på nu! Idag hade vi tolv grader och strålande sol! Så imorgon åker det på!! vill ju nite tat hon börjar klia av sig manen som äntligen växt ut!!
Hundavel & Ras SKK verkar ju satsa på köpahund.se, så tycker man skulle kunna göra det mer tydligt där vilka tester som har gjorts. Ibland finns det...