Existerar falskt tunna fleecefodrade strumpbyxor?

Bukefalos 30 år!

Tystnatt

Trådstartare
Jag skulle vilja få tag i falskt tunna fleecefodrade strumpbyxor eller leggings (som gör att det ser ut som att man har tunna strumpbyxor på sig)

Men jag har bara hittat suspekta hemsidor och Amazon-säljare. Finns det jag söker efter på riktigt? 😅

Jag skulle vilja få tag i falskt tunna fleecefodrade strumpbyxor eller leggings (som gör att det ser ut som att man har tunna strumpbyxor på sig)

Men jag har bara hittat suspekta hemsidor och Amazon-säljare. Finns det jag söker efter på riktigt? 😅
Eller hur? Dropshipping kan jag ju lika gärna köpa från källan själv då 🙈
Cubus hade nått liknande i fjol som jag inte hann greppa, så har börjar kika in där ibland 😅
Gissar att du blir spammad av samma reklam som mig på typ Insta. Elissa lr nått åt det hållet. Verkar vara alldeles för ny butik för att ens våga prova.
Eller, fanns inte på trustpilot å liknande iaf..

Jag har köpt på Gekås. Funkar precis som reklamen visar men passformen är inte tipptopp kanske...

Tack! Buke levererar alltid! Åhléns hade inga som passade mig men Ulla Popken hade 😃

Det har varit så himla svårt att söka, för vad de kallas skiljer sig så mycket 😅

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka