Exklusives ulltäcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ingrid och Lukas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 1 245
I

Ingrid och Lukas

Hej,

Ni som beställt ulltäcken med brodyr från Exklusive, hur länge har ni fått vänta på leverans? Har beställt 1 skritttäcke i ull med brodyr men sedan inte hört nåt från dem... Har ni fått någon bekräftelse på att dom tagit emot er beställning?

~Ingrid

Sv: Exklusives ulltäcken

Jag beställde inget ulltäcke ifs utan ett fleece med brodyr...det tog kanske 10-12dagar innan jag fick de.

Tyvärr kommer jagi nte ihåg o jag fick någon bekräftelse via mailen, men det lättaste för dig borde väl vara att ringa dom och höra om dom fått din beställning

RebeckaKihlberg skrev:
Jag beställde inget ulltäcke ifs utan ett fleece med brodyr...det tog kanske 10-12dagar innan jag fick de.

Tyvärr kommer jagi nte ihåg o jag fick någon bekräftelse via mailen, men det lättaste för dig borde väl vara att ringa dom och höra om dom fått din beställning

Jo det kan ju tyckas, men det svara ju ingen på varken telefon eller mail...:smirk:

~Ingrid

Jag fick orderbekräftelse på mailen nästan direkt.
Sedan skulle jag fått en förskottsfaktura som pdf-fil, men den kom aldrig med i mailet som jag fick (dock fanns bankgironr med i mailet, så jag betalade in ändå)...

Kanske ngt särskilt med ditt i och med att det ridtäcket inte finns utlagt på hemsidan?

Sedan tog det väl max 14 dagar innan jag fick det.

pemma skrev:
Jag fick orderbekräftelse på mailen nästan direkt.
Sedan skulle jag fått en förskottsfaktura som pdf-fil, men den kom aldrig med i mailet som jag fick (dock fanns bankgironr med i mailet, så jag betalade in ändå)...

Kanske ngt särskilt med ditt i och med att det ridtäcket inte finns utlagt på hemsidan?

Sedan tog det väl max 14 dagar innan jag fick det.

Men ridtäcken finns i menyn, så nog finns de på hemsidan alltid...

~Ingrid

Har nu fått svar från dem - äntligen och enligt honom skulle jag ha täcket inom några dagar, hoppas det nu stämmer... Längtar så!!!

~Ingrid

Hej,

Jag har fått skrittäcket nu, så fin var det :love: Det tog kanske 7 dgr innan jag hade det hemma.

Ska fota det så snart vädret ute tillåter. Har beställt ett körtäcke i samma färg. Hoppas det är lika fint som skrittäcket.

~Ingrid

Vad bra att du har fått det nu! :)
Vilken stil etc. tog du? Ska bli kul att få se bilder på hur ditt ser ut! :)

cactuspower skrev:
Vad bra att du har fått det nu! :)
Vilken stil etc. tog du? Ska bli kul att få se bilder på hur ditt ser ut! :)

Tog marinblått täcke med smal guldkant. Stil 6 (script 3) med "Lukas" broderat på ena sidan.

Låg helt perfekt på honom i storlek 145. Körtäcket kommer det att bli spännande att se, dom har ingen bild på det...

~Ingrid

Det låter nästan identiskt med mitt då, samma stil o allt. :D
Fast jag har såklart inte Lukas broderat på mitt då ;) , valde att ta mitt eget namn på det i stället för hästens mest pga. hennes riktiga är så himla krångligt :p Men det är bra med brodyr i alla fall, inga "tjuvar" som kan ta det :p eller det kan inte förväxlas med någon annans.

Hej,

Så här ser färgen, brodyren och kantbandet ut. Fick ingen bra bild när det låg på hästen. Funderar dock om storleken är lite större än andras?

skrittlukas.jpg

Vi har 145 på vanliga täckestorlekar och det ligger bra. Det här är också 145 men jag tycker det känns mycket större. Hade nog kunnat ta en storlek mindre...

~Ingrid

tyckte också att mitt var stort i storleken.
Är missnöjd i övrigt lite grand med, tog längre tid än lovat och var rättså tunt plus att de var hur svåra som helst att kontakta :crazy:

ScissorHands skrev:
tyckte också att mitt var stort i storleken.
Är missnöjd i övrigt lite grand med, tog längre tid än lovat och var rättså tunt plus att de var hur svåra som helst att kontakta :crazy:

Hej,

Jag är nöjd med mitt, visste redan innan att det var lite tunnare. Däremot tror jag att själva "hålet" för sadeln är lite större än normalt. När man sedan inte fyller ut det med sadeln så glider täcket bakåt...

~Ingrid

Jag köpte ett fleecetäcke med hals ifrån dom, och det är jag väldigt nöjd med. Täcket är jättefint, och det gick fort att få hem det! :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 424
Senast: Johanna1988
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 622
Senast: Ragdoll
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 750
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 231
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Dalmatiner
  • Fjärilar!

Hästrelaterat

Tillbaka