Extern hårddisk till macbook air för bildlagring

MiniLi

Trådstartare
Jag har tidigare haft alla mina bilder och mina bildredigeringsprogram på min stationära PC. Denna håller dock på att braka ihop så därför vill jag flytta över allt så jag kan använda min MacBook Air istället.
För att inte datorn ska bli smockfull vill jag ha en extern hårddisk som jag sparar alla bilderna på. Och kanske också där jag har bildredigeringsprogrammen?

Men hur funkar det?
Och vad jag jag välja?

Sv: Extern hårddisk till macbook air för bildlagring

Om det har någon betydelse så måste jag också kunna flytta över alla gamla bilder från den stationära PCn till den externa hårddisken.

Liknande trådar

IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag... 2
Svar
23
· Visningar
1 702
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 158
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 197
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 594
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka