Extern hårddisk

Illiana

Trådstartare
Ja, jag vet.. Ännu en tråd från mig :crazy: Men jag har ett problem!

Vill sätta över så mkt som möjligt på min externa hårddisk, men det går ju som bara att kopiera filerna till externa hdd.. Finns det inte nåt sätt att flytta över hela skiten till den externa? Alltså så att det inte finns ngt kvar på hårddisken på datorn.. Man kan ju inte radera vissa av filerna och då är det ju som ingen idé att flytta över..

Hur gör man?

Sv: Extern hårddisk

Det går att flytta över allt, men du måste köra Windows (eller något annat operativsystem) från en annan plats (annan hårddisk, cd-skiva, usb-minne) än den hårddisk du ska flytta över allt från.

Sv: Extern hårddisk

Uhm.. hur gör man det då? Jag har det ju på datorn redan, när jag köpte den? :crazy:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
181
· Visningar
23 382
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
833
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste... 2
Svar
28
· Visningar
9 775
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
24 287
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka