Extern hårddisk

Hermelin

Trådstartare
Jag ska köpa en extern hårddisk för backup. Jag hade tänkt mig nånstans minst 750MB kapacitet. Är det någon som har några tips på om det är någon disk som är bättre än andra? Eller är de likvärdiga?

Sv: Extern hårddisk

Blir inte svårt. Har nog några liggande här, men annars är det rätt svårt hitta en hårddisk med så lite utrymme nu för tiden. MB != GB ;)

Yep.

Ja ja, GB förstås. Så kan det gå när man glömmer att sätter på hjärnan innan man skriver.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en bläckstråleskrivare med en hel del år på nacken. Den har i ganska många år enbart agerat scanner, pga nåt krångel efter byte...
Svar
7
· Visningar
357
Senast: ameo
·
Hemmet Efter minst sju år av handdiskande vill jag inte mer. Jag älskar matlagning och som det är nu får jag diska minst 2 - 3 gånger om dagen... 2
Svar
39
· Visningar
1 180
Senast: Otherside
·
IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
722
Senast: sthu
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 040
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka