Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tror att pappisar/phaléner är sånna. Eller väldigt många av dem iaf.
Köpte doggys burkfoder som slank ner nu i två dagar så nu har vi lyckats pula i oss lite torrfoder också. När hon inte har ätit på ett tag blir det precis som att hon inte blir sugen på mat. När man lyckas få i henne något så blir hon hungrig igen och kan börja äta torrisar igen. Fast ny sort..
Och Royalen åt hon faktiskt 6 kulor av idag! Den ni!!
Jag blir så full i skratt Din hund låter precis som min papillon.. ju längre tiden går mellan han äter desto mindre "sugen" är han på maten.
Men som sagt Standarten har han ätit i över 2 mån nu o ibland går de segt o ibland snabbt att få ner dom uppblötta kulorna.
Trädgård & Växter Hittills har jag enbart hört om att den hittats på försäljningsställena i krukor. Har det gjorts fynd i natur och trädgård? Förutom då...
Hästmänniskan Så är det, det är hopplöst svårt att få bort. Min häst gick med skabbhäst som bästa vän i flera år och han fick trots det aldrig några...