Har du inte röstat så är du inte demokratisk.Jo det är väl klart man har i en demokrati![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du inte röstat så är du inte demokratisk.Jo det är väl klart man har i en demokrati![]()
Det finns ingen lag som säger att du inte får uttala dig i politiken om du inte röstat. Man kan vara demokratisk även om man inte röstarHar du inte röstat så är du inte demokratisk.
Aldrig sagt lag.Det finns ingen lag som säger att du inte får uttala dig i politiken om du inte röstat. Man kan vara demokratisk även om man inte röstar
Aldrig sagt lag.
En demokrati går ju ut på att man röstar, om du då skiter i å rösta så har du skippat att delta i demokratin. Röstat du vitt så har du fortfarande röstat kan ju dock poängteras...
Jo det kan man vara. Tex är du arbetsledare, chef eller nått annat så kan du vara demokratisk mot andra även om du inte har röstatHar du inte röstat så är du inte demokratisk.
Det har inget med landets politikiska styre att göra. Du är inte heller vald utav personalen som jobbar under dig utan av en ledning.Jo det kan man vara. Tex är du arbetsledare, chef eller nått annat så kan du vara demokratisk mot andra även om du inte har röstat
Det gör detJag kommer rösta om det är möjligt att förtidsrösta, jobbar nämligen på annan ort datumet det är planerat till...
Nej, jag är inte seriös.Nä, jag tror jag struntar i det.
![]()
![]()
Jag har hört många som sagt att de kommer byta till Miljöpartiet om det blir extra valOm dom flesta röstar på samma som förra gången och några få på nått annat så är det stor chans att vi slipper MP![]()
Det funderar jag på om det blir extravalJag har hört många som sagt att de kommer byta till Miljöpartiet om det blir extra val![]()
Det funderar jag på om det blir extraval![]()