• Trav
  • Trådstartare Trådstartare _Cissi_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 313
C

_Cissi_

Hej!

Vad innebär f-licens? får man lov att tävla storhäst på den? Hur mycket kunskap krävs det för att ta den?

Mvh Cissi

Sv: F-licens?

Ja, man får köra storhäst på den. Det är en ungdomslicens, innehavaren får köra lopp öppna för F-licens. Det krävs samma kunskap för körlicensutbildningen oavsett vilken licens du vill ta ut efter avklarad utbildning.

Sv: F-licens?

okej, tack för svaret!¨får man tävla någon annans häst eller måste man själv äga hästen som man tävlar?

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
521
Senast: Unafraid
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 218
Senast: sweep
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 654
Senast: Mirtai
·
Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 886
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka