F.T.E benskydd?

pinky

Trådstartare
Vart kan man hitta F.T.E-skydd i läder i Sverige? Vilken grossist kan tänkas ha dem?

Har precis förlorat en auktion på Tradera där den mest perfekta uppsättningen benskydd såldes... :mad:
Det var vanliga strykkappor, inte senskydd, till frambenen och låga strykkappor bak.

Nu är jag lite sugen på att köpa nya sådana istället, bara för att få dem!

Eller har ni tips på andra, liknande skydd?
*Läder.
*Vanliga strykkappor fram, låga bak.
*Remmar med spännen, inte kardborre. Åtminstone på frambenen...
*Bruna.

Sv: F.T.E benskydd?

Tidigare fanns de på Hööks, men såg att i år de inte med. Synd, har köpt senskydden där och de är kanonbra. Inte var de så vansinnigt dyra heller.

/Lizzie

Liknande trådar

Utrustning Kära Buke, nu söker jag efter benskydd. Vilket jag inte använt överdrivet mycket innan, och hästen ifråga har inte behövt det förrän på...
Svar
3
· Visningar
1 077
Senast: Liten
·
Utrustning Vilka är era favoriter av boots och benskydd? Tänker på vanliga boots och inte barfotaboots :) Min donna är en sån häst med benen och...
Svar
5
· Visningar
1 130
Senast: LuckyMe
·
Utrustning Såg en annons på facebook där hon säljer två st Davis-benskydd. Har lite frågor till er som har dessa! Som jag har fattat är det...
Svar
2
· Visningar
906
Utrustning Min häst får skav på baksidan av benet på frambenen, precis på/ovanför kotleden. Inte av kanten på skyddet utan lite ovanför. Lindar man...
Svar
0
· Visningar
1 293

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S

Hästrelaterat

Tillbaka