Bukefalos 28 år!

Få fart på tarmen?

Nej, funkar det för dig så finns det väl ingen anledning att ändra. Men visiblin funkar också bra, och om du inte har provat det kan du ju inte trovärdigt dissa det som sämre egentligen?

Jag dissar det inte som sämre. Själva diskussionen psylliumfrön vs. visiblin började med påståendet att de flesta svaren i tråden byggde på missuppfattningar. Att psylliumfrön har samma effekt som visiblin är ingen missuppfattning, det är ett faktum. Likväl som TS får information om visiblins positiva egenskaper så kan TS få information om psylliumfrönas positiva egenskaper, eller hur? Eller arbetar ni för meda? ;)
 
Jag dissar det inte som sämre. Själva diskussionen psylliumfrön vs. visiblin började med påståendet att de flesta svaren i tråden byggde på missuppfattningar. Att psylliumfrön har samma effekt som visiblin är ingen missuppfattning, det är ett faktum. Likväl som TS får information om visiblins positiva egenskaper så kan TS få information om psylliumfrönas positiva egenskaper, eller hur? Eller arbetar ni för meda? ;)
Att jag sa att de flesta missuppfattat TS beror på att det mer och mer pratades om förstoppning och så kallad förstoppningsdiarré. Jag höll inte med om det, och TS bekräftade vad jag trodde och menade med att (i can´t belive Imma gonna write this down in public!) - beskriva konsistens.

Vad meanr du med "arbetar ni för media?" - jag förstår ärligt talat inte frågan?

För övrigt - är rötmånaden extremt tidig i år? Hela buke verkar grälsjukt så det förslår. Trista toner i varenda tråd, jag fattar inget?
 
Vad meanr du med "arbetar ni för media?" - jag förstår ärligt talat inte frågan?

För övrigt - är rötmånaden extremt tidig i år? Hela buke verkar grälsjukt så det förslår. Trista toner i varenda tråd, jag fattar inget?

Meda är väl det företag som tillverkar visiblin? Men uppenbarligen jobbar ni inte för meda ;) Spelar ingen roll. Var inte seriös med min fråga.

Vem är grälsjuk i denna tråd? Är det mig du syftar på?
Konstigt kommentar av dig. Snacka om att sprida trist stämning.
 
Nu var det ganska uppenbart och bokstavligt att jag läste din fråga som media och inte meda, tanken föreslog mig inte ens då du formulerade frågan på det sättet. :crazy:
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 857
Senast: Whoever
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 483
Senast: Blyger
·
Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
521
Senast: tessan.g
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
911
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp