JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Få fatt i någon godkänd för exteriörbedömning?
Hur/var letar man/får fatt i person som kan göra en exteriörbedömning på tävlingar etc? Hur blir man godkänd för detta?
Gällande ridhästar.
Sv: Få fatt i någon godkänd för exteriörbedömning?
Tack snälla du!
Hästmänniskan
Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle...
2
Hästmänniskan
jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
Eurovision 2025
Kultur Vad tyckte du om de andra bidragen då?
Det blir lite mer nyanserat om du inte bara skriver om KAJ :idea:
Scata
Alldeles nyss
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Känner mig helt uppgiven efter att ha upptäckt (kommande? Ska ringa Folksam för att få besked.) försämring i kattens försäkring (sur...
Liten
1 minut sedan
Sängproblem...
Hemmet Har haft ett par olika memoryfoam-bäddmadrasser förr (inklusive ikeas). Avskyr dem! Alldeles för varma och känns som man sitter fast i...
cherie
2 minuter sedan
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Mina hundar tycker (vanligtvis) att det är skitkul om andra hundar springer fram. Då vrålar de på sitt allra busigaste sätt och studsar...
Red_Chili
32 minuter sedan
Svar: 1 321
Visningar: 79 668
Hund
Valp med diarré?
Hundhälsa Ingen kräkning inatt eller hela dagen igår och bajset är normalt igen! Fortsätter att kombinera kyckling/ris/torrfoder några dagar till...
Lisen82
40 minuter sedan
Svar: 18
Visningar: 725
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Du vet ju hur mycket jag hejar på dig och vad du berättat och jag kan inte nog inte hitta någon mer lämplig person att ha en hund. Du...
Lillefrun
Idag kl 11:32
Svar: 934
Visningar: 67 174
Hund