Få hunden att öka i hull?

Oj, bara ett år. Jamen då brukar de kunna se ut som gängliga kalvar. Evita såg ut som en vinthund i kroppen då hon var runt året. Idag är hon fortfarande slank, men betydligt grövre.

Så länge hullet ser ut som det gör på bilderna så anser inte jag att det är någon fara. Vill inte hunden äta så låt henne slippa. Många hundar äter mindre på sommaren, speciellt när det är varmt.
 
ok, så du tror inte det är farligt? hon dricker ju varje fall.. alltid något ;)

Jo hon ser verkligen ut som en typ whippet :p har hoppats att hon ska bli sur o äta mer när jag kallar henne "mammas lilla söta whippet" men hon verkar inte bry sig :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
938
Senast: Bulldoozer
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
10
· Visningar
1 556
Hundhälsa Vår tyska spets har nyss fyllt 1 år. När han var liten hade han ofta ont i magen, vilket blev bättre med åldern samt när vi började...
Svar
5
· Visningar
962
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Hejsan, Min hund på 12 år har haft känslig mage i många år. Vi gav henne pro-kolin+ för hård och rumlande mage vid behov i flera...
Svar
1
· Visningar
941
Senast: annaovega
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp