Få UPP huvudet?

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Azalea
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 643
A

Azalea

Hej!
Jag har ett varmblodssto på 10 år som jag ridit in själv. Jag har jobbat mycket med att få henne att gå i form, och hon böjer lätt ner huvudet när man ber henne. Men hon går med huvudet väldigt långt ner. Jag undrar om någon har något tips på hur jag ska göra för att få upp hennes huvud, men fortfarande hålla henne i form? Som att hon ska höja nacken och halsen eller hur man säger!

Tacksam för alla tips och svar!

Sv: Få UPP huvudet?

jobbar hon rätt med bakdelen? eftersom man rider hästen bakifrån ock fram till bettet..ta hjälp av en tränare lycka till:)

Liknande trådar

Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 548
Senast: Kajsalisa
·
Träning Utbildning av ponny. Jag har nyligen köpt ett 6-årigt russ som inte gjort så mycket hittills. Han är snäll och min dotter kan rida...
Svar
14
· Visningar
1 122
Senast: TinyWiny
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 119
Senast: Badger
·
Ridning Hej hej! Jag är en liten tjej som inte alltid känner sig nöjd efter ridpass. Det första är att jag inte kan få hästen att trampa under...
Svar
8
· Visningar
558
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka