Facebook-fråga!

LinnK

Trådstartare
Kan jag dela in mina vänner i två grupper utan att de får reda på det?
Skulle vilja ha en grupp som får se allt jag gör, alla foton etc.
Och en som bara får se utvalda saker, folk jag inte känner så väl o såna
som jag inte tycker behöver veta allt te x.

Hur fixar jag det? Får de reda på att jag gjort det?
Det vill jag helst inte.. :o

Sv: Facebook-fråga!

Alltså, de får ju alltid reda på det till slut. Det går ju inte att undvika om de av någon anledning klickar på din profil och ser att den är halvt osynlig.

Alltså, de får ju alltid reda på det till slut. Det går ju inte att undvika om de av någon anledning klickar på din profil och ser att den är halvt osynlig.

Det gör egentligen inte så mkt, det är mest några bilder och ett par privata statusuppdateringar jag vill 'skydda' från dessa 3-4 nyfikna människor, men i övrigt finns inget jag direkt villl dölja för dem. Alltså jag vill att de kan se några bilder, men inte alla, det borde väl vara möjligt?

(eftersom man kan klicka i vilka som ska få se när man gör nytt album tex tänkte jag, men jag har ju inte kunnat välja nåt eftersom jag har alla i samma grupp än så länge)

Inte statusuppdateringar som redan finns såklart,
utan några -troligtvis- kommande o ganska privata såna, som jag vill att familj o några vänner ska se, men inte andra, typ.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 494
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 034
Senast: LiviaFilippa
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 157
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka