Facebook, gamla inlägg

LovingLife

Trådstartare
En fundering ang. facebook; På min "vägg"/min sida så verkar vissa inlägg efter ett tag försvinna!.. Är det fler som känner igen detta? Som att facebook själv rensar bort lite då och då. Någon som vet om det går att se alla ens gamla inlägg på någe vis igen?

Sv: Facebook, gamla inlägg

Kom på en annan sak också - chatten verkar ha ett eget liv också. För det mesta är den som jag vill, uppe hela tiden och ävn den lilla rutan där man ser vad alla skriver eller gillar i detta nu. Men då och då så blir chatten plötsligt sån att man själv måste trycka upp den varje gång man växlar sida eller så. Hur kommer detta sig och hur styr jag detta?

Jag har "blivit av" med en hel del inlägg. Tror att de rensar lite bland det gamla för att hålla trycket nere. Ang. chatten vet jag dock inte :)

Men va trist, har letat efter speciellt ett inlägg som jag jättegärna hade haft kvar. :/ Ingen som vet nått sätt att hitta igen dessa?

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 250
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
265
Senast: Luff
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
959
Senast: Shaggy
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
340
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Shop to you drop, del 4
  • Oseriös avel 2023