facebook, skapa grupp

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare pentium
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 863
P

pentium

jag har skapat en grupp på facebook, men det går inte att redigera i den, det enda jag kan göra är en beskrivning. Vill ju att den ska ligga under en speciell kategori och att "framsidan" ska se lika ut som alla andra grupper. Vad gör jag för fel.
1287732492_resized.jpg

Sv: facebook, skapa grupp

om jag inte är fel ute så är den nedre en "sida" & inte en grupp

Denna grupp är nånting som facebook nyss gjort om(?) och lanserades väl i morse.
Gå in på nån fansida & kolla längst ner till vänster, där står nånting "skapa sida för mitt företag"

Liknande trådar

IT & mobiler Jag skulle skriva ett inlägg i den lokala Facebook-gruppen genom appen, men rutan för att skapa ett inlägg finns inte. Kikade runt i...
Svar
10
· Visningar
759
Senast: Soffan74
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 049
Senast: Palermo
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
762
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka