Den fungerar väl till det jag och väldigt många andra använder den till.
nja nu skrev du så här förut och det var utifrån det jag svarade.
Det fungerar inte som du vill.
Det är inte samma sak som att det inte fungerar som det ska.
Med den redigering du nu gjorde så blir innebörden en helt annan och helt begriplig. Du får så gärna vara nöjd med tjänsten :)
 
Det fungerar inte som du vill.
Det är inte samma sak som att det inte fungerar som det ska.

Och då vi är många som inte upplever några problem så är det inte en skit-tjänst rent allmänt.

Ni gillar den inte men det betyder inte att det är dåligt som vare sig koncept eller produkt.
Fast, när den inte alltid aviserar när man blivit taggad eller någon t.ex. kommenterat på något man lagt upp så kan man inte säga att det fungerar som det ska. Eller när aviseringen kommer flera dagar senare. Eller när det inte fungerar att tagga. Eller när det plötsligt vill att man taggar fast man inte ska tagga någon. Eller att det ibland aviserar om vänners födelsedagar och ibland inte.
Det är liksom inget som har med tycke och smak att göra.
Jag tror ingen här har tyckt att facebook som koncept är en dålig sak, men när det blivit sämre än det var förut så måste vi få tycka att det är en dålig produkt.
Men det gör ju inte att du inte får gilla det om det fungerar för dig.
 
Men man kan ju se alla kommentarer på varje väns vägg.
Funktionen visa mina vänners kommentarer i tidsordning erbjuds inte.

Om det är en dålig tjänst eller inte beror ju på vad man vill använda den till.
Och om man vill använda den till något annat än vad den är, så är det ju snarast fel tjänst.

Det har jag absolut inte tiden till. Jag vill kunna se kommentarerna på de inlägg jag får upp i min feed, punkt.
 
Men ni som tycker att det är dåligt att ni inte ser vad era vänner publicerar, är ni säkra på att era vänner faktiskt publicerar något?

Jag använder Facebook dagligen, men har nog inte publicerat något inlägg där på flera år. De absolut flesta i min vänkrets är likadana. Jag använder Facebook för grupperna jag är med i, köp&sälj och messenger. Scrollar knappt i "flödet" över huvud taget.
Läs min trådstart igen.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 997
Senast: LiviaFilippa
·
Samhälle Hur ser er krisberedskap ut, ni som bor i lägenhet/större städer? Vi diskuterade det i lunchrummet på jobbet idag, där vissa var...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
9 090
Senast: Masqueradee
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 454
Senast: Grazing
·
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 801
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp