Facebookhjälp... Tappat lösenordet:-(

Djurjouren

Trådstartare
jag har typ aldrig varit utloggad från facebook och nu blev jag det av misstag och jag har inte nått som helst minne av vad för kod jag har. Jag följde alla facebooks rutiner om man glömt koden och så skulle de skicka en återställningskod vilket de inte gjort.:-(
Har försökt maial och gjort allt man ska men man får bara förbesvarade mail tillbaka....
Hur gör man nu då? Jag bor inte längre i sverige så Facebook är mitt sätt att hålla kontakten med alla vänner jag saknar....

Sv: Facebookhjälp... Tappat lösenordet:-(

kolla din spam mailbox.
Där hamnar ofta facebook mails.
Om du inte får mailet och det inte hamnar i spam då kollar du fel mail konto.
har du kanske haft andra mailkonton?

Det är de 2 vanligaste orsakerna, spamboxen står för garanterat över 95% av tillfällena som man inte får mailen.

Dessvärre har jag kollat allt sånt. Jag minns inte om jag hade annat mailkonto när jag startade. Men frågan är hur man får kontakt med facebook, jag hittar ingen adress/telnr etc. Och jag är trött på deras standardmail...

Dessvärre har jag kollat allt sånt. Jag minns inte om jag hade annat mailkonto när jag startade. Men frågan är hur man får kontakt med facebook, jag hittar ingen adress/telnr etc. Och jag är trött på deras standardmail...

enkelt.
du får inte kontakt med dem om du inte känner en anställd ;).

Tyvärr är det så.
så du måste antingen ha turen att ha missat det i spamboxen eller så får du hitta vilken email som det kommer till.

Finns tyvärr inte så mycket mer du kan göra.
Enda är om du sparat lösenordet i din webbläsare.
Och att denna läsare är firefox, chrome eller någon av de som funkar liknande och sparar lösenorden så man kan hitta dem igen.

Annars får du fortsätta försöka gissa lösenorden.

Jag har lixom bara en email och den har jag haft de senast etyp 5 åren:-(
Wonderfull...

Så här står det på Facebooks hjälpsida angående ditt problem:
Det jag har blåmarkerat bör ju kunna lösa ditt problem. Inte var det speciellt svårt att hitta heller :angel:

Jag kommer inte ihåg vilken e-postadress jag använder för att logga in på Facebook.

Om du har registrerat ett användarnamn försöker du logga in med användarnamn och lösenord. Användarnamnet är din personliga Facebook-URL (webbadress) och visas på adressraden i webbläsaren efter "http://www.facebook.com/" när du visar din profil. När du har loggat in går du till fliken Inställningar på kontosidan. Där letar du upp e-postadressen du använder för att logga in.

Försök att logga in med mobilnummer och lösenord. Om du har bekräftat ett mobilnummer för kontot kan du logga in med mobilnummer och lösenord. Tänk på att lägga till landskoden och ta bort inledande nollor och tecken när du skriver in mobilnumret.

Försök att hitta kontot på sidan för återställning av lösenord.
Tips: Om du inte kan hitta kontot med det ena alternativet testar du det andra.

Be någon av dina Facebook-vänner att visa din profil och skicka dig e-postadressen som visas i ditt konto.
Det gör du genom att be din vän att klicka på fliken "Information" i på din profilsida och bläddra ned till "Kontaktuppgifter".
När du har fått uppgifterna försöker du logga in med den e-postadressen.

Jag har testat ALLA saker som det står att man ska göra. Men jag skaffade facebook för åratal sen, har bott i två olika land sedan dess.....Kommer varken ihåg gamla telnummer eller mailadresser. Men mitt inloggningsanvändarnamn är min nuvarande mail, så det STÖR mig....

Jag har skaffat nytt facebooksnamn nu:-(. Saknar alla man brukade följa:-(

inte så svårt att besöka din förra profil och lägga till alla dina vänner där på nytt? ;)

:grin:Jag kommer inte in på min gamla profil, jag kan ju inte godkänna min vänförfrågan

Jaha, hade du så skyddad information på din förra att man inte ens kan se vännerna? :grin:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 689
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 721
Senast: Korven
·
Relationer Man 1: (Bor i annat land, träffat genom gemensamma vänner på festlig tillställning i sagda land.) Jag: lägger upp bild på fb några dagar... 14 15 16
Svar
307
· Visningar
34 925
Senast: tjenixen
·
C
Hästvård Fakta & Myter Strassermetoden Med anledning av alla felaktiga påståenden och märkliga myter som florerar kring strassermetoden, inte... 2 3
Svar
53
· Visningar
9 253
Senast: LFreddy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka