Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Fälttävlans grönt kort!

S

StarEmma

har funderat på att ta det gröna kortet för fälttävlan och undrar hur man kan få reda på var det hålls såna kurser? o sen, är det svårt att ta det? Jag har en femåring, är det nåt hinder att den e så ung?? men han blir sex nästa år...

Tacksam för svar

Du kan fråga på din klubb om dom kan ha en kurs för att ta Ft märket, annar så får du vända dig till distriktet, för dom bör anårdna kurser. Det är ju bra om du tränat någon gång med din häst på fasta hinder och det är inte så svårt att ta det :bump:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6471 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok Jag fyllde år i veckan. Jag tycker inte sånt är viktigt alls och har aldrig varit road av nåt firande. Men inte en enda vän hörde av...
Svar
15
· Visningar
1 440
Hundhälsa för 2 veckor sedan skadade sig min afghan valp, bara 13v gammal när hon lekte i hagen o ramlade. Hon blev akut halt kunde inte stödja...
Svar
18
· Visningar
1 483
Ridning Hej kloka buke! Gammal medlem här som återvänder efter flera års frånvaro. Jag måste tyvärr ta bort min fantastiska häst som jag hade...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 939
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 258

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föl 2021
  • Betäckningar 2021

Omröstningar