Bukefalos 28 år!

Fälttävlansekipage?

haflingerida

Trådstartare
Jag och min ponny tävlar på regional nivå i banhoppning. Dock vill jag nu byta gren till fälttävlan då jag tror det passar min ponny bättre. Han är en korsning med haflinger och kan dressyrrörelser upp till LA. (Även lite öppna, sluta, skänkelvikning, vet inte om det är med i LA) Är inte den 'tittiga' typen, men kan ibland tycka saker är lite konstiga. Bank, pullarmangrav o liknande har hoppats och ponnyn min tycker det är mycket roligt. Både häst o ryttare har envisa som ingen annan..
Nu är min fråga, tror ni min ponny kan passa till denna gren?
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 191
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Har en ponny som jag haft ungefär ett halvår, köpt som främst hopponny och för att starta lite dressyr samt fälttävlan. Ponnyn har gått...
Svar
5
· Visningar
1 334
Senast: Sryoqwe
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 792
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
2 517
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp