Färg på Hamanolfett?

pinky

Trådstartare
Skitlöljig tråd, men jag minns bara inte... :o

Hittade en gammal tub med Stübbens Hamanolfett i skåpet och klämde ut lite för att putsa kängorna med. Innehållet var brunt...

Ska det vara så? Har bestämt för mig att den var vit från början, men minns som sagt var inte längre. Den luktar inte konstigt, men jag tog en annan smörja istället idag. :D
 
Sv: Färg på Hamanolfett?

Den kan skikta sig något har jag för mig, kanske sker vid temperaturväxlingar? ibland kan det vara lite lösare och brunare. Jag hade använt det.
 
Sv: Färg på Hamanolfett?

Ibland kommer det ut lite löst som är så brunt, men det krämiga brukar inte ha den färgen har jag för mig. Men det är nog ingen fara att använda.
 
Sv: Färg på Hamanolfett?

Den är inte separerad, den är homogen men ser ut som knäck; lätt transparent och brun.

Ska testa den lite ikväll och se hur den beter sig på lädret. :)
 

Liknande trådar

Mat Som några av er nog redan har förstått har jag lite matfobi och har svårt för mat som KAN vara äcklig på något vis. Jag har ofta noga...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 957
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 810
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 708
Senast: Rie
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 605
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp