Färg på handskar

Obehagligt, tycker att jag får svårt att hålla tyglarna och tappar fingertoppskänsla. Möjligtvis att jag kan ha tunna vantar på uteritt om det är massa minus. När jag håller på med trädgårdsarbete brukar jag ta mig handskarna utan att jag tänker på det, i ren frustration, när jag ska göra något som är det minsta pilligt :) Jag är väl lite märklig..

Har jättefina tygelvalkar på insidan av fingrarna som aldrig lär gå bort 🤣

Gillar inte heller handskar så mkt men när det är varmt tycker jag shires tunna billiga är super 😀
 

Liknande trådar

Fritid Jag vill måla mönster på en resväska för att kunna urskilja den från andra. Någon som har förslag på vilken sorts färg som fäster på plast?
Svar
7
· Visningar
509
Senast: Görel
·
  • Artikel
Hästnyheter Hos Söderåsens Ryttarsällskap i Röstånga används en särskild undervisningsmetod, där färger, former och igenkänning står i fokus. Målet...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag har svart hår med inslag av naturliga gråa slingor. Testa de att tona håret i knallrosa så det gråa färgades rosa och det blev OK...
2
Svar
23
· Visningar
940
Senast: Wingates
·
Tjatter Spinoff på trådarna och förlovnings- och vigselringar och om att bära släktingars ringar. Vad är era mest känslomässigt värdefulla...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 357
Senast: _Zacke_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring - igen
  • Kattbilder #9
  • Trixtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp