FAL equestrian!?

L

lul

är det någon som har erfarenhet av dessa täcken!? håller de kvaliten? har nån köpt nån i små storlekar? har själv shettis -kraftig. är det bra passform?

tacksam för svar!
 
Har två FAL Bulldog, och det är riktigt bra täcken. Lätta med utmärkt passform. Har använt det ena som utetäcke och det håller bra. Det har förvisso fått en reva, men det är resultatet av att en av valackerna fick för sig att han absolut skulle betäcka stoet som hade täcket på sig och förmodligen fastnade med en sko i täcket. :smirk:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Letar hjälm och funderar på att prova Casco Champ. Har en Casco Mistrall 2019 hemma på prov just nu. Den sitter väl okej men det...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Blossom
·
Utrustning Jag har velat fram och tillbaka en tid gällande att hålla vår ponny barfota. Vi tog av skorna bak för en tid sedan och har jag nog...
Svar
8
· Visningar
644
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
639
Senast: Fiorano
·
Hästvård Hej! Jag har lite funderingar kring matstress hos häst. Vi var nämligen och kollade på en häst som förmodligen haft matstress i hela...
Svar
13
· Visningar
1 122
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp