Falsk marknadsföring!!!

landsbygdsbo

Trådstartare
:mad::mad:
Föll för frestelsen och köpte en påse Polly "Ahlgrens bilar" för ett par timmar sedan.
På påsen stod det att de skulle hålla till 03-08-2014.

Det stämmer ju för tusan inte...de är ju redan slut!:meh:

Sv: Falsk marknadsföring!!!

Säker på att det inte bara var ett måndagsexemplar? Kanske bäst ändå att köpa en ny påse o dubbelkolla? :D

Fast......jag har varit med om att även den blå pollypåsen tar slut låååångt före det som står angivet på påsen. :rage:

*hm* Då blir det helt klart ett problem. Det sägs att man kan skicka in tom påse o klaga lite o få kompensation. Kanske kan vara något?

Jag var med om detta för ett antal år sedan, med salta lakritssnören (finns de idag ens?). Jag skrev till tillverkaren och beklagade mig - och fick svaret "köp två påsar nästa gång" och ett presentkort... :D

Nu dragglar jag ... Ahlgrens bilar ... det basta godiset i varlden.:D

Eller hur! Jag förstår inte hur utlandssvenskar klarar er! (Fast bilarna kanske finns på IKEA?)

Förövrigt: det står på min burk Nutella att den ska håla till 2014. Den är slut. Jag skulle vilja ha en förklaring. Och mer Nutella.

Eller hur! Jag förstår inte hur utlandssvenskar klarar er! (Fast bilarna kanske finns på IKEA?)

Förövrigt: det står på min burk Nutella att den ska håla till 2014. Den är slut. Jag skulle vilja ha en förklaring. Och mer Nutella.

Nutella, det fickjag ta hem kilovis till bekantas ungar innan det fanns i svedala.

Ett år hade jag med mig 5 kilos glasburkar från münchen, till julklappar.

Begriper det inte är ju inte ätbart;)

Kl

Bara för den här trådens skull måste jag kolla en påse Halstabletter och det är minst 20 st tabletter kvar och sista datum är ...................2004:D

men jasså :eek: Är det där problemet ligger? :idea: :grin:

Kan väl säga så här,jag har självförtroendet och kunskapen att kunna skämta, både med mig själv och andra.
Vissa inser inte detta.

De missar att se verkligheten för alla skämt så att säga:D

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 907
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Eller är det bara spänningshuvudvärk. Berättar om mina migränattacker. Till saken hör att jag inte har haft migrän på 20 år så det känns... 2
Svar
25
· Visningar
2 941
Senast: alazzi
·
Hästhantering Jag har lite problem med min shetlandsponny. Han är sex år gammal, har varit hos mig ett drygt halvår, och har innan dess enbart varit...
Svar
17
· Visningar
2 518
Senast: ameo
·
Trädgård & Växter Nu åker gräsklipparjäveln ut, jag blir galen på den. Har tidigare haft billiga gräsklippare, tänk 2 - 2500 kr nya. Fungerat över... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 252

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka