fälttävlands kort..?

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare miraxteam
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 177
M

miraxteam

vart tar man fälttävlands kort i sthlm.. nån som vet?

är nämligen intresserad av att ta de?

Sv: fälttävlands kort..?

*kl*

Yvonne Söder höll förr till på ryttis, men om jag inte missminner mig finns hon på Johannesberg nu. Hon håller i träningar och ordnar kurser för grönt kort (eller gjorde det förr i alla fall). Kolla på deras hemsida, annars kan jag pm:a dig hennes nr om du inte får fram nåt.

Lena Bredberg, håller till i Upplandsväsby. Jag tog mitt kort för Terese Järn. Finns väl en hel del kan jag tänka mig. Du får ringa runt.

I Ridklubben 4 Ben (som håller hus öster om Märsta) är vi ett gäng som håller på att ta kort nu. Några har redan kortet, men vi planerar att fortsätta köra träningar några gånger under sommaren. Är det flera som vill skriva teorin kan det säkert ordnas.

Liknande trådar

Fritid På måndag förmiddag ska jag ta mig från Torsby till Grövelsjön. Finns det någon egentlig nackdel att ta sig dit via Norge? Vägen är ett... 2
Svar
22
· Visningar
1 015
Senast: Migo
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 780
Senast: Mirtai
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 253
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 083
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka