Nej hon var strukenJa nu är det ju mörkgrönt så du har nog helt rätt =)
Ser ut som startnr 3 inte kom till start ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej hon var strukenJa nu är det ju mörkgrönt så du har nog helt rätt =)
Nej den skulle tydligen vara strukenJa nu är det ju mörkgrönt så du har nog helt rätt =)
Tänkte faktiskt skriva att det såg lite som att han galopperade i sirap liksom..Tyckte inte Sapporo kändes "framme" så kan förstå vägran han fick och så även utesluningen.
Men synd för det svenska laget ...
ASDÅLIG på ren svenska...Är det inte en ovanligt dålig sändning? Mycket tid utan ekipage i bild.
Jag har inte så bra koll på fälttävlan, men jag tyckte att de i början nämnde att de flesta länder mätt banan ganska mycket längre än den officiella tiden. Hur kommer det sig? Det känns ju inte speciellt roligt att gå ut och veta att det är "omöjligt" att klara tiden.
Tänkte mer på att de nämnde att länderna mätt helt annorlunda tid än banbyggarna. Det känns ju ändå som att ingen hitintills "fulrider" med gasen i botten, men då ligger de ändå på typ 45 sekunder över. Några sekunder hit eller dit, men när det är typ omöjligt att rida på den tiden det "ska gå" att rida på så tror jag att jag lätt hade tappat lite motivation, haha!Generellt är det ovanligt att man på mästerskapsnivå går inom tiden (några gör det såklart) men det ställs så många "frågor" dvs man kan inte hålla samma tempo genom hela banan, utan i vissa tekniska svårigheter så "måste" man gå ner i tempo. Självklart laddar du ju på igen på "galoppsträckor" men just det här "gasa o bromsa" tar så mkt att det blir svårt att som sagt hålla tempot hela vägen. Tar du sen utöver det nån alternativ väg så är du ju redan där efter i tiden.
Som i banhoppningen så kan de ju dessutom köra "optimalast/kortast" väg i stället för hur man som ryttare sen rider en bana..
Verkligen!!Uppskattar en kommentator som säger att någon rider riktigt illa. Italienaren såg inte rolig ut.
Tänkte mer på att de nämnde att länderna mätt helt annorlunda tid än banbyggarna. Det känns ju ändå som att ingen hitintills "fulrider" med gasen i botten, men då ligger de ändå på typ 45 sekunder över. Några sekunder hit eller dit, men när det är typ omöjligt att rida på den tiden det "ska gå" att rida på så tror jag att jag lätt hade tappat lite motivation, haha!
Dags för ground jury att ta honom av banan tycker jagUppskattar en kommentator som säger att någon rider riktigt illa. Italienaren såg inte rolig ut.
Dags för ground jury att ta honom av banan tycker jag
Hoppas att de var på väg innan hästen sa stopp.Dags för ground jury att ta honom av banan tycker jag