Inte då, startar sugar cup hemma några dagar senare. Möjligt att vi kör ner och tittar på terrängen bara över dagen, för det mentala. Men nästa gång efter det som Mantorp har ska vi vara med är planen![]()
Vad kul!
Du får hojta till om du ser oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte då, startar sugar cup hemma några dagar senare. Möjligt att vi kör ner och tittar på terrängen bara över dagen, för det mentala. Men nästa gång efter det som Mantorp har ska vi vara med är planen![]()
Såklart!Vad kul!
Du får hojta till om du ser oss![]()
Ok, köpte från broddpluggen.se eftersom folk på fb sa att de haft dem i länge utan problem. Idag bröt jag av en skruvmejsel när jag skulle ta ur dem... Håll tummarna för att det hjälper med vattenbad och lite hävstång, annars blir det ett paniksamtal till hovis!
Ja vi får nog göra så. Men det lät ju så bra med de här!Så himla störigt
Hoppas ni får ut den.
Jag har inget i hålen just pga det där. Rensar, gängar och broddar varje gång istället, använder pallbock från biltema och lägger upp hoven på.
Inför tävling broddar jag med blindbrodd dagen innan.
Ja vi får nog göra så. Men det lät ju så bra med de här!![]()
Jo men sånt trillar ju också ur ibland. Men men, jag har fått ge upp och får lägga om med nya skor. Tack och lov så kan hovis hjälpa oss imorgon!Jag brukade ha vanlig svamp i broddhålen om jag inte hade några blindbrodd.
Hemsk olycka i p90 i Trossnäs idag. Ponnyn hoppade av stort på vattnet, gjorde en kullerbytta och tog sig inte upp. När den väl kom upp med hjälp stod den på tre ben, ena fram bara hängde. Avlivades på plats.det är inte utan att man börjar fundera på om det är värt det...
Jo jag vet ju det, en bekants häst bröt benet i hagen förra året.Den risken finns alltid. Inte så vanligt dock att det händer i såpass låga klasser. Men ja jag tycker ändå det är värt det pga det är ändå mindre risk för slitage när man håller på med fälttävlan och mindre risk för återkommande behandlingar osv. Visst man kan träna varierat trots att man bara sysslar med hoppning men få gör det. Hopphästarna är inte heller befriade från detta och hästar bryter mest ben i hagen faktiskt. Det var nog en jäkla otur tror jag det som hände! Ramlade den på själva hindret eller vad hände?
Ja, han är superrolig och det här tycker han är jätteskoj!jaa han ser jättefin ut!!